вівторок, 21 жовтня 2014 р.

Моя Україна !



Моя Батьківщина – Україна. Не любити цю землю - не можливо! Україна – це історія народу, який протягом багатьох років боровся за свою свободу й незалежність. Бібліотекарі Абдулова Ю.О. та Рядних І.Л. почали свою мандрівку традиціями українського народу та показали слайд-презентацію «Моя Україна»: про символіку України, про президентські відзнаки, про український костюм, рушник, віночок.


 Студенти ВПУ №16 2 курсу активно прийняли участь у заході вони не тільки відповідали на питання, а й наглядно показали український костюм вдягнувши його на себе.


Цікавою розповідь була про  «7 чудес України», спочатку розповіли про «7 історико-культурних пам’яток України», а потім про «7 природних чудес України». На завершення зустрічі бібліотекарі побажали, щоб кожен всім серцем  любив  і гордився своєю найпрекраснішою країною.

Мені над усе більш нічого не треба:
Домівка матусі, волошки в житах,
Вишневий світанок, полив'яне небо,
І сиза роса на траві при шляхах.
Таке все тут миле, доступне і гідне -
Високі тополі і тихе село...
Таке сокровенне, насущне і рідне,
Воно в мою душу навіки вросло.
Коралі калини і мамині очі,
І доля - з лелечого наче крила...
Я більшого щастя на світі не хочу,

Щоб лиш Україна міцніла й цвіла.

Немає коментарів:

Дописати коментар