середа, 11 вересня 2019 р.

Зачарований Десною...


Італійські кінематографісти називали його "Гомером світового кіно", його стрічка – у п’ятірці найкращих за версією ЮНЕСКО. Фелліні, відомий кінорежисер зі світовим ім’ям, вважав цю талановиту людину своїм вчителем. Високо цінував творчість українського режисера і Чарлі Чаплін. В одній зі своїх промов  він сказав, що “Слов’янство поки що дало світові кінематографії одного творця – мислителя та поета, Олександра Довженка”.
Зустріч з учнями 7 класу ЗОШ№10 була присвячена українському генію,  кіношедеврами якого захоплюється весь світ, Довженку Олександру Петровичу.

Працівники міської бібліотеки №2 запропонували найцікавіші факти з насиченого подіями життя письменника і режисера, його цитати та відеороботи.
Олександр Петрович був геніальною людиною, вмів робити все найважливіше: і кіно відзняти, і написати, і сказати.
Його картини “Звенигора” (1928), “Арсенал” (1929), “Земля” (1930) та інші стали безсмертними шедеврами. Але є один фільм, який повязує цю талановиту людину з нашим містом – «Поема про море».  Саме грандіозні перетворення, народження нового міста і люди, які приїхали будувати ГЕС, надихнули Довженка до написання цього кіносценарію. Він не був стороннім спостерігачем, не просто вивчав життя будівельників. Він сам жив з ними і серед них, активно втручався в різні питання їх буття, бував на робітничих, партійних і комсомольських зборах, в гуртожитках, на будівельних майданчиках. Цілими днями пропадав на будові, зустрічався, розмовляв з людьми, пройшов і проїхав багато кілометрів.
Олександр Петрович  був людиною креативною, мав вогонь творчості, тому вніс чимало пропозицій щодо історико–художнього оформлення Каховського водосховища та будівель нашого міста. Отже, своєю унікальністю і чарівністю Нова Каховка значною мірою завдячує цьому талановитому митцю.


  «Якщо спитають, звідки ви?- Я відповім: з Нової Каховки. Я полюбив усе,що навколо мене… Майже щодня я почував у собі наплив такої радості, якої я ні разу ніде не відчував за довгі роки…  Я все гадаю, чому мені тут так добре? Тому , що тут Батьківщина мого серця, вітчизна найдорожчих моїх почуттів. Тому що живу серед народу!»

Немає коментарів:

Дописати коментар