четвер, 27 червня 2019 р.

Це - моя Україна, це – моя Батьківщина

Конституція - путівник, від якого
я ніколи не відмовлюся…

Джорж Вашингтон

У перший місяць літа, 28 червня, наша країна відзначає День Конституції. Саме 23 роки  тому в Україні було прийнято Основний Закон держави. Цей акт закріпив незалежність українського народу, зробив його справжнім володарем суверенітету.
 «Це моя Україна, це – моя Батьківщина» під такою назвою пройшла зустріч в міській бібліотеці №2. Бібліотекар розповіла дітям про те, як «народжуються» закони; пояснила, що Конституція надає дітям рівні права та не допускає жодного насилля над дитиною.



 Цікавими були відповіді присутніх на такі питання: «Чому для держави так важливо мати свою Конституцію?», «Навіщо нам потрібно знати свої права і обов’язки?», «Чи могла б людина обійтися без будь-яких законів?  А також пофантазували на тему: «Якби  ви стали президентом України, чи депутатом Верховної Ради, який найважливіший, на вашу думку закон ви внесли до Конституції?». 

         Поговорили про особливі відзнаки, які вирізняють один народ від іншого – державні символи (герб, прапор, гімн). За допомогою аудіо, відеоматеріалів  діти дружно відгадували якій національності належить зображений прапор та в якій країні лунає той чи інший гімн.


          Згадали відомих, видатних людей України, зображення яких, разом з гербом ми бачимо на грошових купюрах – гривнях, та із задоволенням приймали участь у вікторинах, іграх і конкурсах. 


Немає коментарів:

Дописати коментар