понеділок, 26 березня 2018 р.

Пазли здоров’я


Здоров'я - одна з основних умов щастя людини. Зберегти здоров'я на довгі роки допоможе дотримання правил здорорового способу життя. Всесвітній день здоров'я - відзначається 7 квітня починаючи з 1948 року. Саме тоді була створена Всесвітня організація охорони здоров'я (World Health Organization), членами якої поступово ставали різні країни світу. На сьогодні це двісті країн, які зробили свій вибір на користь здоров'я людей. Україна була однією із перших.
     Починаючи з 1950 року щорічне проведення Всесвітнього дня здоров'я стало доброю традицією. Адже здоровий спосіб життя - це повсякденна турбота про збереження та зміцнення здоров'я.
Для тих, хто опікується своїм здоровям, запрошуємо до  дорослого читального залу переглянути книжкову виставку «Пазли здоровя». Мета якої  - допомогти людям зрозуміти цінність свого здоров'я.

Немає коментарів:

Дописати коментар