середа, 7 квітня 2021 р.

Книжкова виставка "Поради Айболіта" до Всесвітнього дня здоров'я

Щорічно 7 квітня світ відзначає World Health Day або Всесвітній день здоров’я. Це одна з важливих соціальних дат, значення якої переоцінити неможливо. Головна мета свята – звернути увагу суспільства на важливість здорового способу життя та вчасної профілактики захворювань. Офіційний свій відлік відзначення Всесвітнього дня здоров’я веде з 1948 року, а 7 квітня – дата створення Всесвітньої організації охорони здоров’я.

Справедливими є слова: «Здоров’я – це ще не все, а все інше без нього – ніщо».

Діти не менш за дорослих  розуміють, що корисна їжа, фізична активність, вода, сонячне світло, свіже повітря, відпочинок - це ті цеглинки,  з яких будується міцний фундамент нашого здоров’я. Тому люблячим батькам треба закладати його з самого дитинства - привчати дітей вести здоровий спосіб життя та дотримуватись простих правил гігієни. 



Корисні підказки зроблять книги, що несуть цікаву інформацію  про будову та функції організму, здоровий спосіб життя, заняття фізкультурою та спортом, про складники здоров’я, про корисні і шкідливі звички.  Книги допоможуть  хлопчикам й дівчаткам сформувати відповідальне ставлення до власного здоров’я. Ознайомитися з ними можна на книжковій виставці «Поради  Айболіта» до Всесвітнього дня  здоров’я, представленій у дитячому відділі  Новокаховської бібліотеки №2. 

Перегляд за цим посиланням:👇

https://youtu.be/CWNBEDGTCoc

Читайте книги, які допоможуть вам стати міцними, загартованими, веселими і розумними!



Немає коментарів:

Дописати коментар