середа, 7 квітня 2021 р.

Бережіть своє здоров’я

 Здоров’я - це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо. Здорові люди здебільш рідко замислюються про те, як правильно і розумно влаштувати свій побут і життєдіяльність, щоб їх здоров’я залишалося міцним і надійним на тривалу перспективу.  Саме тема здоров’я дуже актуальна в наш час ,коли вирує інфекція COVID-19.

7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров'я, який було започатковано на честь створення, а точніше – прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році.  І в цей день бібліотекарі дорослого читального залу міської бібліотеки №2 провели бесіду « Бережіть своє здоров’я » з жителями нашого міста . Вони прорекламували літературу на цю тему та роздали пам’ятки як себе захистити від вірусних інфекцій.

Тому хочемо побажати всім вам «Доброго здоров’я!» та «Довголіття!».







Немає коментарів:

Дописати коментар